Hogyan építsd fel az erőt, ügyességet és állóképességet, amivel magabiztosan állhatsz a rajtvonalhoz a következő OCR/akadályfutó versenyeden?

Legyen az egy Spartan Race vagy bármelyik kistestvére, az OCR/akadályfutó versenyek egyre népszerűbbek, mégis kevesen érik el a bennük rejlő teljes potenciált.
Találgatások és kudarcok helyett, rövidítsd le a megfelelő módszerekhez vezető utat és használj, egy szakértő edző által megtervezett edzésprogramot!

Tudom, mit érzel

2014 óta számtalan versenyen részt vettem, 5 km-től kezdve, az 50 km feletti ultráig. Egy verseny vagy új táv legyőzése előtt, mindig ugyanazok a gondolatok jártak a fejemben:

  • Eleget futottam, hogy célba érjek?
  • Vajon görcsölni és égni fog a lábam a hosszú emelkedőkön?
  • Elbírom majd magam a multirigen?
  • Mennyire fognak kikészíteni a cipelős akadályok?
  • Megfelelően kiegyensúlyoztam a futó és erősítő edzéseket a kiváló eredmény érdekében?

Sokszor nem tudtam, miből, mennyit csináljak, mindig problémákba ütköztem,

ha túlságosan a futásra koncentráltam, elment az erőm és olyan akadályok váltak nehézzé, amik előtte nem okoztak gondot.

ha az erősítés volt fókuszban, a futásom látta kárát és a verseny közepén már görcsben álltak a lábaim.

ha egyszerre vetettem bele magam mindenbe, túledzés, kiégés lett a vége, eltűnt a motivációm és a teljesítményem is.

a véletlenszerű edzések, véletlenszerű eredményeket hoztak.

Megszületett a megoldás,

a megfelelő edzésprogram. Egy olyan iránytű, ami segít hosszútávon fejleszteni az állóképességem, miközben nem vesztem el az erőmet és így végre ki tudom hozni magamból a maximumot.

Ez az iránytű a Spártai harcos edzésprogram. Jól strukturált, egymásra épülő edzések, egy olyan terv, ami segít a gyengeségek fejlesztésében és az erősségek megtartásában.

Képzeld el, milyen érzés, amikor:

végigmész a multirigen.

könnyedén túllendülsz a magas falakon.

tudod, hogy a kitűzött táv nem okoz gondot.

felkapod a legnehezebb homokzsákot.

büszkén érsz célba.

Hogyan tudok Neked segíteni, hogy elérd a célodat?

Domonkos Dávid vagyok, edző és sportoló.

2014-ben vettem részt az első Spartan versenyemen. Nem tudtam pontosan mi ez, de a célvonalon áthaladva, rögtön tudtam, ez kell nekem. A végtagjaim égtek a fáradtságtól, ziháltam, vizes voltam és sáros, de mégis imádtam. Borzasztóan tetszett, hogy letesztelhettem a határaimat. Az akadályok és a futás egyedi kombinációja, egészen elképesztő élmény volt.

Habár úgy gondoltam, jó formában vagyok, a verseny megcáfolt ebben. Fogalmam sem volt, hogyan kell rá felkészülni, nem volt segítségem.
Most egy olyan edzésprogramot szeretnék a kezedbe adni, amit abban a kezdeti időszakban kerestem.

Célban az Ultrán

Az elmúlt évek összes tapasztalatát felhasználva, kifejlesztettem azt az edzésprogramot, ami sikerrel végigvezetett az 5 km-es versenyektől az 50 km feletti ultrára.

A rengeteg személyes próbálkozás és hiba után, edzőként, az edzetteimet is sikeresen felkészítettem a legkülönfélébb versenyekre.

Megszámlálhatatlan pozitív visszajelzést kaptam a Domonkos Dávid YouTube csatornámon (9100+ követő) található videókkal kapcsolatban, ahol több száz embernek segítettem már elindulni ezen az úton, illetve segítettem a felkészülését.

Mit mondanak akik már edzettek Velem?

velemeny1
velemeny3
velemeny4
velemeny2

Mire számíts a program során?

erő és izomfejlesztő edzések felső és alsótest fókusszal

funkcionális gyakorlatok, amelyek erőt, gyorsaságot, koordinációt és stabilitást fejlesztenek

rövid és intenzív futások, amelyek segítenek a futó technika és sebesség fejlesztésében

lassú és egyenletes tempójú futások, amelyek segítenek sikerrel leküzdeni a kitűzött távot

OCR specifikus edzések

rövid gyakorlat bemutató videók

Mit tartalmaz pontosan a program?

  • 2 darab 12 hetes edzésprogram rövid és hosszútávra (5-16 km és 16-25 km)
  • gyakorlat bemutató videók, instrukciókkal
  • erő és izomfejlesztő edzések
  • állóképesség fejlesztő edzések
  • futó edzések
  • OCR specifikus edzések
  • különböző napok, különböző célokkal (erő, sebesség, állóképesség)
  • 2 bemelegítő és 1 nyújtó rutin
  • BÓNUSZKÉNT a kedvenc ultratáv felkészülési sablonom 50+ km (ez nem 12 hetes edzésprogram, hanem egy útmutatás A és B héttel)
  • mobil, tablet és asztali gép elérhetőség bárhol, bármikor, a nap 24 órájában

Gyakran ismételt kérdések

A Spártai harcos edzésprogram egy bármilyen eszközről (okostelefon, laptop, tablet) megnyitható online edzésprogram. A tartalmakat egy erre kialakított zárt oldalon fogod elérni, ahová saját felhasználónévvel és jelszóval fogsz tudni belépni.

A Spártai harcos edzésprogram tartalmait, egy zárt felületen fogod tudni elérni, ahová felhasználónév és jelszó megadásával fogsz tudni bejelentkezni. Az egyedi hozzáférésedet e-mailben fogjuk elküldeni neked a sikeres fizetés után.

A Spártai harcos edzésprogramot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni.

A bankkártyás fizetés során a tranzakció a külső banki partnerünk (Barion) rendszerén keresztül történik. Ez egy teljesen biztonságos módja az online vásárlásnak, és mi természetesen nem rendelkezünk a bankkártya információiddal.

A sikeres tranzakció után egy visszaigazoló e-mailt fogsz kapni, amiben megtalálod az edzésprogramhoz való hozzáférésedet és a számlát is.

A Spártai harcos edzésprogramot minimális eszközigénnyel meg tudod csinálni, otthon vagy egy edzőteremben. Egy húzódzkodásra alkalmas hely valamint pár kettlebellre vagy kézi súlyzóra van szükséged.

A Spártai harcos edzésprogramhoz örök hozzáférést kapsz. Az erre létrehozott zárt oldalra az egyedi felhasználói adataiddal bármikor, bárhonnan be tudsz majd jelentkezni. Nincs időhöz kötve, nincs lejárata a hozzáférésednek, nincsen havidíj vagy megújítási díj.

Szerezd meg most a Spártai harcos edzésprogramot és állj magabiztosan a rajtvonalhoz! Minél hamarabb kezdesz bele a programba, annál jobban fogod élvezni a következő versenyed!

JELENLEG NEM ELÉRHETŐ!